چگونه با طبیعت صمیمی شویم،تریستن گولی

تا به حال برایتان پیش آمده است که کتابی را بخوانید و پس از پایان آن احساس کنید طرز نگاهتان به اطراف کاملا عوض شده است و عادت‌های عجیب و جدیدی پیدا کرده اید ؟! کتاب چگونه با طبیعت صمیمی شویم از آن دسته کتاب‌هایی است که کمکتان می‌کند کمی از دنیای صنعتیِ آن بیرون فاصله بگیرید و در لابلای شلوغی‌های خیابان، صدای پرنده‌ها را بشنوید، برای رسیدن بوی چمن خیس خورده به مشامتان راهی پارک‌ها شوید، مدام منتظر فرصتی باشید تا به جنگل‌ها سری بزنید، بدون ساعت و قطب‌نما، راهتان را بیابید و کمی با طبیعت خلوت کنید.

نویسنده این کتاب، تریستن گولی، یکی از آن طبیعت‌گردهای با شور و ذوق است که در این زمینه دوره‌های متعددی برگزار می‌کند و از قضا قلم بسیار خوبی هم دارد. این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده است «چگونه با طبیعت صمیمی شویم» از آن دسته کتاب‌هایی شود که با خودمان می‌گوییم باید حتما یک جلدش را در کتابخانه ام داشته باشم.

کتاب چگونه با طبیعت صمیمی شویم را نشر «هنوز» منتشر کرده است. مطمئن باشید بعد از خواندن این کتاب، دوباره به فهرست کتاب‌های این نشر سری خواهید زد تا دیگر کتاب‌های این مجموعه، یعنی کتاب‌های «مدرسه زندگی» را بخوانید و دنیای پیرامونتان را با نگاهی دیگر، تجربه کنید.

چگونه با طبیعت صمیمی شویم

چگونه با طبیعت صمیمی شویم

نویسنده:تریستن گولی

مترجم:سلما قرایی

ناشر:هنوز

شابک:۳-۵۵-۶۰۴۷-۶۰۰-۹۷۸

تاریخ انتشار:۱۳۹۷

نوبت چاپ:دوم

تعداد صفحات:۱۹۲

قطع:جیبی

قیمت:۱۵۰۰۰ تومان

ثبت دیدگاه مسدود شده است.